Пошуковий запит: (<.>A=Буздуган О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Буздуган О. А. Наступність дошкільного навчального закладу та школи у сімейному вихованні [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_16 Наголошено на розбіжностях у бажаннях батьків, завданнях вихователів та вчителів щодо розумового та творчого розвитку дошкільнят. Розкрито сутність навчального та виховного впливу спілкування та досвіду життя в сім’ї. Розглянуто підходи до визначення наступності в навчанні та вихованні в сучасній науковій думці. Проаналізовано ролі сім’ї, дошкільного закладу та школи в освоєнні норм життя, адаптації до нових умов життя, та у формуванні потреби у пізнавальній діяльності у дитини. Подано рекомендації щодо професійної компетентності педагога та вихователя та їх самовдосконалення для налагодження співпраці з батьками молодших школярів. Відсутність чіткої системи співпраці між вчителями та батьками дитини називається однією з основних причин неуспішності дитини в першому класі. Визначено форми співпраці та допомоги вихователів та педагогів з батьками дитини.Отмечены различия в желаниях родителей, задачах воспитателей и учителей относительно умственного и творческого развития дошкольников. Раскрыта сущность учебного и воспитательного влияния общения и опыта жизни в семье. Рассмотрены подходы к определению преемственности в обучении и воспитании в современной научной мысли. Проанализированы роли семьи, дошкольного учреждения и школы в освоении норм жизни, адаптации к новым условиям жизни, и в формировании потребности в познавательной деятельности у ребёнка. Даны рекомендации по профессиональной компетентности педагога и воспитателя и их самосовершенствованию для налаживания сотрудничества с родителями младших школьников. Отсутствие четкой системы сотрудничества между учителями и родителями ребенка называется одной из основных причин неуспеваемости ребенка в первом классе. Определены формы сотрудничества и помощи воспитателей и педагогов родителям ребенка.Emphasized are the differences in the desires of parents, educators and teachers challenges for intellectual and creative development of preschool children. Disclosed is the essence of training and educational influence of communication and experience life in the family. Considered are the approaches to the definition of continuity in training and education in modern scientific thought. Analyzed are the roles of the family, pre-school and school to learn the rules of life, adaptation to new conditions of life, and in the formation of the need for cognitive activity. Made are the recommendations regarding the professional competence of the teacher and educator and their cultivation for cooperation with parents of younger students. The lack of a clear system of cooperation between teachers and parents of the child is called a major cause of failure of the child in the first grade. Determined are some forms of co-operation and assistance to teachers and educators of the child's parents.
|
2. |
Буздуган О. А. Використання мультимедійних засобів навчання в контексті осучаснення процесу викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Наука і освіта. - 2015. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_2_4
|
3. |
Буздуган О. А. Формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійно-педагогічної підготовки [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_43
|
4. |
Буздуган О. А. Інтегрування навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 135. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_135_19
|
5. |
Буздуган О. А. Освіченість як категорія соціалізації людини [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_24
|
6. |
Буздуган О. А. Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_11
|
7. |
Буздуган О. А. Система роботи з підготовки майбутніх вихователів до педагогічної взаємодії з батьками дітей раннього віку [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_2_15
|
8. |
Буздуган О. А. Формування когнітивного компонента готовності майбутніх педагогів до використання цифрових технологій у забезпеченні якості дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. А. Буздуган, В. В. Візнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_88_10
|